الخميس، 26 أفريل 2007

Double Vision










Not Optional
:

Think to ......Open:

قلبك


You can Also:

تحضر كأس نعناع و تستمتع بالبخار الذي يتصاعد منه مداعبا أنفك

......يمكن أن ......


تطفىء المصباح


تنصت لدفء فيروز




و تبحث عن تلك النقطة ...ستجدها.....ستدركها للحظات



نشوة ...استراحة....ابتسامة





كله توحد للحظات






لحظات







تهديها لمن تسكن فيه و لمن يسكن فيك







هناك 13 تعليقًا:

بيتنا القديم يقول...

بجد

ومن غير تهريج

انت انس ولا جن

ولا كائن من عالم آخر

تحياتي

ويجعلوعاااااااااااااااااااااامر

Amyra يقول...

تصدق يا سمسم و من غير تهريج.....أنا نفسي كنت بسأل نفسي نفس السؤال..و انا بكتب و انشر البوست

المهم يعني عجبك؟؟؟؟

تحياتي و عامر بيك يا سمسم

بيتنا القديم يقول...

عجبني وبس

ده تحفة

بجد انت انسانة حالمة

وشكلك من بعد آخر

او خرجت من فجوة زمانية

يعني بالبلدي

انت رائعة

كفاية كده أحسن حد يؤل اني بعاكسك لا

سمح الله ولا حاجة

تحياتي

ويجعلوعااااااااااااااااااااامر

أحمد يقول...

ايه الروقان و الجمال ده

عارفة لما تدخلى مكان و مرة واحدة و بدون اى مقدمات تلاقى الاسترخاء والهدووووووووء

hosnysoliman يقول...

ندى انا عملت كل اللى قلتى عليه سعادة الدنيا ربنا يسعدك ويهنيكى الله على الروقان ياريت كده يارب علطول ونسعد بيكى

مُزمُز يقول...

امممممممم

فكرة جميلة
:))))

رينـــــــــــا يقول...

الله ...ايه الاحساس دا
فيروز ..ونعناع
بجد هدوووووووووووء
انا حاسه انى عايزة اعمل
هووووووووووووووووووشششششششششششش

Amyra يقول...

سمسم

ممكن كلامك صحيح على فكرة ..حروح اسأل
:)))))))

لا سمح الله .هههه..هو كل و احد يحب يقول كلمة حلوة يعاكس ..ايش جاب دي لدي

مرسي جدا على كلماتك سمسم و عاااامر بيك و بضحكات سهيلة


******************************

أحمد

يعني انا كمان غرت منك و اعملت شوية يوجااااا
سعيدة ان الروقان و الهدوء وصلك

منور دايما
******************************

أستاذي الفنان

سعيدة يا أستاذي ان قدرت اجيب لحظات سعادة لحضرتك
يا رب يا أستاذي..ربنا يخليك

تحياتي

******************************

ميزو

مممممممممممم...الظاهر انت بتجرب

منور يا ميزو

***********

رينا

أهلا بيكي هنا و في عالم التدوين

انتي اللي كلامك جميل يا رينا

أتمنى اشوفك على طول


تحياتي

MaMaDo يقول...

لا بجد الفكره حلوه و انا جربتها فى بعض الاحيان بس فى فى مرات مش بتكون استرخاء كان مخى بيستعيد الاحداث المحزنه و كده يمكن عشان الايام دى كان مودى وحش مش عارف وبس فى احيان تانيه كنت بشعر بالهدوء الى عمرى ما حسيت بيه

Ahmed taher يقول...

في الحقيقة هذه اول مشاركة ليا عندك
وبالفعل كلمات ملائكية .... رائع احساسك والله
وكم جميلا تخيلك .... تحياتي الاولي ولا اعتقد انها ستكون الاخيرة
برافو عليكي

Reemo يقول...

كلماتك بتدينى احساس جميل
فى وقت انا فعلا محتاجه احس فيه بالاحساس ده
تحياتى

Amyra يقول...

crazy-boy

أهلا بك ...أصبت في مرات الهدوء يحملنا الى نوستالجيا...أهي مرة على مرة

شكرا على التواجد

تحياتي

**************************

أحمد طاهر

أهلا بك...شكرا جزيلا على الاطراء...وسعيدة بأن فكرة البوست أعجبتك

تمنياتي بدوام التواصل

تحياتي

****************************

ريموو

سعيدة يا جميلة انك استمتعتي بتلك الكلمات حتى لو كان ذلك للحظات...تلك هي الدنيا...نبحث فيها على لحظات السعادة

منورة ريمو

تحياتي اليكي

Amyra يقول...

تنويه

و صلتني صور السلايد في ملف بور بوينت بهذا الاسم
double vision
....الهمتني الفكرة في تركيبها بايفهات السلايد و فانتازيا الحالة وغناء فيروز : يا طير....وسعدت بانها اعجبتكم

تحياتي للجميع