الأحد، 3 جوان 2007

قهوة






































....

هناك 12 تعليقًا:

Diyaa' يقول...

lol :D
ya mzagk

Diala يقول...

واااو شهيتيني على فنجان قهوة و سيجارة

carol 2002 يقول...

ana bashrabha mazbota :))

linda يقول...

انا في العادة ماباخدها كتير بس عن جد أشتهيت فنجان

راح امشي واعمل فنجان :)

أحمد يقول...

يا سلام على اليوجا
والتحليق بلا حدود
:)

Amyra يقول...

صباح الخير و مساء النور


ضياء

lol
مفيش احلى من المزاج لما يروق
;)




ديالا

بالهنا يا ديالا ....اختاري اللي بتعجبك
:)






كارول

هههه....اوك انا بحبها ساااادة و مع شكولاتة سودااا....اختارتي الفنجان؟
;)






linda

انا بحب القهوة بزاف (كثير) لكن منقدرش نشربها في المسا لانها تطير النعاس من عيني عن جد
هنيئا لك انتي عارفة في طقوس لشرب القهوة
:)





أحمد

انت اللي فاهمني بجد يا يوجا

:D

هي يقول...

انا مع الاسف لم اشته القهوة لانني بكل بساطة شممت رائحتها من خلال البوست
و فوق هيك
انا ايضا
"أحن" الى كل شيء في امي
مودتي

Reemo يقول...

يا سلام يا نادو
حاله عشق لا تنتهى
(^_^)

Amyra يقول...

رات

واثقة انك كنت حتشمي الريحة يا رات
و الام هي الهوية و المشكلة و الحل
الله يخليليك والدتك و تشوفيها قريبا على خير

مودتي






ريمووووووووووووووووووووو


yeeeeeeeeeeeeeeep

أنيس ووحدة و رحلة و نكهات و الوان و ايام و هي.... الدنيا

:D

zordeak يقول...

mmmmmmmmmmm


yummy


يا سلام عليها بالحبهان والقرنفل

بتبقى تحفة

:)

Amyra يقول...

zordeak

اهلا بيك جيت في الوقت المناسب
اتفضل
:)

أحمد سلامــة يقول...

انا فخور بحبك للقهوة بالصورة دي
بجد
حاجة تفرح وتفتح النفس يا ندى
:)