الاثنين، 30 أفريل 2007

Dear Diary



أعجبتني الصورة جداااااااااا
تخيلت نفسي مثل هذا الطفل ...الكتابة....
تنفيييييييييييييييييييييييييييييييييييس


تنويه: لكل الزوار ...أرى أن عدد الاطفال تزايد في مدونتي
لا ادري ما ذا يصيب عقلي الباطن

؟؟؟؟؟
:)))))





هناك 12 تعليقًا:

ذو النون المصري يقول...

كلنا عشنا هذه الفتره من الزمن حينما كانت الكتابه مثل الرسم فيها من المتعه و الجده ما نراه لدي الفنان حين يهم برسم لوحه
ايام فعلا جميله جدا
تحياتي

أحمد يقول...

دى مش مجرد تنفيس

دى تنفييييييييييييييييييييييييييييييييس بجد

وشعور لا يوصف بالارتياح

Amyra يقول...

ذو النون

حقا كلنا عشنا تلك الفترات ...و اعتقد أننا كلنا نحمل في قلوبنا الطفل الذي كنا و لازلنا نراه ليطمئننا
=====
ذو النون عندي مشكلة حقيقية عند دخول مدونتك...للاسف حاولت مرارا و دائما كل نوافد الموزيلااو الاكسبلورر تغلق....قرأت تدوينتك على الريدر فقط

تحياتي

**********************

احمد

اه تنفيييييييييييييييييييس
زي
تحليييييييييييييييييييييق

و شعوران لا يوصفان

(((((((:

سلاام

غير معرف يقول...

أنا أميرة
ومكسلة أعمل
sign in

Amyra يقول...

lol

اشتقتلك يا اميرة ..ده انا حتى اروح لمدونتك اقول ممكن الاقيك قاعدة فيها تعزمني على شاي او قهوة يعني لو ممكن

;)

Unknown يقول...

إيه اللي أنا عملته ده ؟

يخرب بيت الكسل

كله كوم والتنويه كوم
بصي
أنا قالبة معايا على حاجة تانية غير الأطفال
والمشكلة
إني مش عارفة هيّا إيه ؟

المجانين جايز ؟
تفتكري ؟

Amyra يقول...

lol
ههههههههههههههههههههه
مجانين ايه لا يا ستي مش المجانين ممكن الاطفال و انتي مش واخدة بالك
:))))))))))

Unknown يقول...

طيب ما تدخلي على التووك

يا ندى
يا نـــــــــــــــدى

Amyra يقول...

اوكي يا اميرة هانم دخلنا على الطولك شو

:))))))

أُكتب بالرصاص يقول...

صورة حلوة قوي
بس صعب الواحد ياخد الكايبورد دلوقت وينام على الارض ويقعد يكتب



إلا إذا اخد الالب توب

ما علينا

انا مش باعرف افضفض إلا وانا قاعد ولابس كمان
:)

بيتنا القديم يقول...

ثمة شعور طفولي لا يبرح دواخلنا يطرق

علي عقولنا من حين لآخر وحينما نفتح

له قدراً بسيطاً من الباب ينطلق معبراً

عن نفسه التي هي في الحقيقة نفسنا

وذاته التي هي ايضاً ذاتنا

فلا ريب ان حبس هذا الطفل او الشعور

الطفولي في بدروم عقلنا الباطن اول ما

يضر سيضر صاحب البدروم ذاته

تحياتي

ويجعلو بالطفولة عااااااااااااامر

Amyra يقول...

تامر

lol

ممكن تجرب يا تامر بالكاي بورد..على فكرة انا بشوف ان الكتابة بتفرق بالقلم و بالكاي بورد...اه على فكرة االلابتوب فكرة
yep

اوكي يا تامر ممكن لانك دفنت الطفل انا مش عارفة ادفنو لسة
:)))))))))


*******************************

سمسم

حكم يا سمسم و الله كلامك حكم

اه الطفل اللي جوايا حبيبي على فكرة

عامر بيك يا سمسم و بضحكات بنتك الجميلة

سلااام