الاثنين، 23 أفريل 2007

Love or Something Else




من دوامة أحاسيسي


ينطلق عنفوان ترانيمي


تحت غطاء خيلائي


ليلتصق بجبلك العالي



ألا تسمع صوت أصدائي ؟؟؟؟


....................


أحبّك



ألا تسمع؟



هناك 13 تعليقًا:

مُزمُز يقول...

ظرف حاجة إن أنا أبقى أول تعليق دايما
:))))

مقطوعة جميلة

أظرف حاجة في الكتابة الحاجات القصيرة

خصوصا لما تبقى مكثفة وبسيطة

رسمتي صورة جيدة

تحياتي

مُزمُز يقول...

تصحيح


المقصود هو:


أظرف

Reemo يقول...

اولا حمدالله بسلامتك
انا سعيده برجوعك عن قرارك الاخير
ثانيا كلامك بجد معبر ورائع
لمسنى اوى
تحياتى

Unknown يقول...

قصيرة
مكثفة
معبرة
والاحساس ماليها
وبتدخل القلب
من غير اذن

واكيد لازم يسمع
اول زيارة ليا
اقبلينى ضيف

بس خلاص

hosnysoliman يقول...

ندى العزيزه/الاحاسيس وترنيمها هى عبادة المحبين فى محاريب عشق خاصه. واصوات المشاعر هى اسلوب الخطاب بين المحبين بذبذبات متوافقة لا يسمعها غيرهم.فلا تسألى فلابد وان يجيب والا فقد يكون صدى النداء قد اسكره فانتظرى حتى يفيق

Amyra يقول...

معاذ

ها ...أنا دايما اسعد بتعليقاتك يا ميزو

قصيرة لاني أتوقف على الكتابة لما ارى ان الاحساس بدأ يتبدد

أشكرك يا مزمز انا كمان بحب الصورة المرسومة ..تصدق؟؟

تحياتي اليك

Amyra يقول...

ٌريمو الجميلة

الله يسلمك يا ريمو ...أنا اسعد بوجودك و بكلماتك الرقيقة....و سعيدة ان البوست عجبك

تحياتي اليك

Amyra يقول...

مش فاهم حاجة

أهلا بيك ....أكيد حيسمع؟؟؟..أتمنى انه حيسمع...سعيدة ان الاحساس لمسك

أشكرك على التعليق و اتمنى تتكرر الزيارة

تحياتي

Amyra يقول...

أستاذي

كلام حضرتك جميل ...عجبني جدا:

فقد يكون صدى النداء قد اسكره فانتظرى حتى يفيق

يا استاذي تلك عبارة فنان

:)

تحياتي اليك

Unknown يقول...

جميلة قوي يا ندى

عجبتني قوي آخر جملة

أحبك

ألا تسمع ؟

حسيتك بتقوليها بوشوشة

ـــــــــــــــــــــــ
أنا قريتها الصبح
بس قلت هاعلق لما أفضى يا فندم

تحياتي يا فندم

Amyra يقول...

amira

ما انتي صحبتي انا زيك اشوف الصبح و اعلق المساء او النهار اللي بعدو ...مزاج يعني

(:

مرسي يا امورة و سعيدة جدا انو عجبك

انتي عارفة لما قريت تعليقك قلت فنفسي و انا اللي كنت عاوزة اهجر التدوين؟؟؟؟

تحياتي لعصمتكم
:)

دينا فهمي يقول...

ألا تسمع
ألا تسمع

ما أكثر ترديدنا جميعا لهذا السؤال

Amyra يقول...

دينا

أهلا بك

نردده للاخر و أيضا لأنفسنا احيانا

تحياتي
:)