السبت، 21 أفريل 2007

العصفور



كنت سأختفي دون سابق انذار .....................لكن.....................و بعد.................أردت أن أقول : ...................لم تسعدني التعليقات بقدر ما أسعدتني الكلمات و التساؤلات



لا زلت معكم


هنا يوجد من يتساءل ...هنا يوجد من يثور...هنا يوجد من لم يغسل عقله...هنا يوجد الكثيرون ممن لهم معزتي و احترامي

:)



هناك 14 تعليقًا:

مُزمُز يقول...

نياهههاهاههاهاههااهه

أنا أول تعليق أنا أول تعليق أنا أول تعليق

أنا فرحاااااااااااااااان جدا والله

كده انتي عقلتي
:)))))))))))

حمدالله عالسلامة يا جميل

مستني كتابتك بقى

هنا يوجد من انتظر عودتك
:)))))))))))

Amyra يقول...

مزاميزو

ههههههههههههههههه

مش معقول يوم بوست الوداع انا كنت بنزل فيه و الساعة تقريبا ثلاثة الصبح انت دخلت و كنت اول واحد يعلق..و دلوقتي كمان

الله يسلمك يا ميزو و انا فرحانة بيك اكثر والله

اشكرك يا صديقي
استنى شوية اصلي حتهزأ يوم الاثنين (عندي موعد مع العميد و ربنا يستر)
؟؟؟؟

تحياتي

:)

Unknown يقول...

أهي دي الجدعنة ولا بلاش

يحيا العدل
وظهر الحق وزهق الباطل
وإنت من الأحرار يا علي
وكل حاجة كل حاجة

ده بس علشان مش هاعرف أكتب صوت الزغاريد

moahhhhhhh

Amyra يقول...

أميرة

ههههههههههه
حنخرج نعمل مظاهرة ...و انا اكمل ان الباطل كان زهوقا
وصلت الزغاريد مرسي يا ميرو

ربنا يخليكي ليا يا أمورة

Moaaaaaaaaaaaaaah

غير معرف يقول...

NADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NADDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

asef 3shan makontsh awel ta3leeek..
wlahy ana dakhel 3la mdwntek el awel ana lsh ma shoftsh blogy....
far7teny awyyy awyy ya andaa

aiwa kda ya bentyyyyyyyyyyyyyyyyy
ew3y tefkry kda tany...haz3al...ehe2 ehe2..

Amyra يقول...

رعوشة
ربنا يخليك يا رعوشة ...يا ابني انا كنت خايفة عليك...ههههههههه...قلت موضوع اغلاق المدونة حيعملك وسواس قهري وانت عندك مذاكرة و مش ناقص
;)

ربنا يفرح ايامك كلها رعوشة

:)

غير معرف يقول...

hahahahhahaaaaa

ana 3amelek mofg2a 3andy fe el blog :D

hhahahahaaa
:D:D
begad far7teny

Amyra يقول...

مرسي رعوشة والله اتكسفت بجد
ربنا يخليكي و يديم المودة يا رب

تحياتي
:)

أحمد يقول...

النهاردة يوم الفرحة كلها يا ندى

انا سعيد جدااااااااااااااااااا انك رجعتى

:)

تحياتى

Amyra يقول...

ربنا يخليك يا أحمد..أنا سعيدة بيكم والله جداااااااااااا
أشكرك يا أحمد

تحياتي
:)

hosnysoliman يقول...

ندى العزيزه جدا جدا
وانتى عارفه ليه..اصناف الناس اللى اتكلمتى عليهم فى كل مكان وزمان واحنا اللى بنحدد ونختار وشوفى ربنا بيقول ايه" االأخِلاءُ يَوْمَئِذٍ بَعْضُهُمْ لِبَعْضٍ عَدُوٌّ إِلا الْمُتَّقِينَ"
يومئذ اى يوم القيامه ولكن هذا اصلا بسبب الاجتماع فى الدنيا على التقوى
ومن تفسير الطبرى
عن أبي إسحاق, أن عليا رضي الله عنه قال: خليلان مؤمنان, وخليلان كافران, فمات أحد المؤمنين فقال: يا ربّ إن فلانا كان يأمرني بطاعتك وطاعة رسولك, ويأمرني بالخير, وينهاني عن الشرّ ويخبرني أني ملاقيك يا ربّ فلا تضله بعدي واهده كما هديتني وأكرمه كما أكرمتني, فإذا مات خليله المؤمن جمع بينهما فيقول: ليثن أحدكما على صاحبه فيقول: يا ربّ إنه كان يأمرني بطاعتك وطاعة رسولك, ويأمرني بالخير, وينهاني عن الشرّ, ويخبرني أني ملاقيك, فيقول: نعم الخليل, ونعم الأخ, ونعم الصاحب; قال: ويموت أحد الكافرين فيقول: يا ربّ إن فلانا كان ينهاني عن طاعتك وطاعة رسولك, ويأمرني بالشرّ, وينهاني عن الخير, ويخبرني أني غير ملاقيك, فيقول: بئس الأخ, وبئس الخليل, وبئس الصاحب.
اساله تعالى ان يبقى لى خليل الدنيا والاخره الذى به ادخل جنته

غير معرف يقول...

انتى رجعتى
بجد

لولولولولولوىىىىى

" دى زغروطة أو ممكن تقولى محاولة"

منورة مدونتك من تانى

Amyra يقول...

أستاذي

يا رب ...حضرتك عارف اكثر ناس بحبها و بحترمها هي الناس اللي بقدر أختلف معاها من غير ما تحصل قطيعة ...ده هو الثراء الانساني

يا رب يجعل كل خلانك في الدنيا خلانك في جنات الاخرة

اشكرك على المتابعة و التشجيع أستاذي

تحياتي

Amyra يقول...

صحبتيييييييييييي


مرسي يا نبيذو ...منورة بيكم و الله

مرسي جدا على الزغروطة و صلت يا نبيذو

Kiss
:)