الأحد، 18 مارس 2007

موسيقى رائعة عند الأستاذ حسني سليمان





أنا بقالي يومين عايشة في مدونة الأستاذ حسني سليمان الملف الصوتي الذي وضعه لموسيقار يدعى طارق الناصر رااااااااائع
تسحرني تلك الموسيقى . تمتزج معي...فلمن لم يسمعها بعد من هنا المدخل

مدونة الأستاذ حسني سليمان



هناك 4 تعليقات:

hosnysoliman يقول...

الله عليكى ياندى..ياسلام اد ايه انا سعبد بيكى على فكرة نادر ونادر جدا لما حد بيخش مدونة حد وبياخد باله من النوسيقى
المةسيقى اللى عندك كمان جميلة جدا وواضح انك انسانة عشاقة للموسيقى
اما طارق الناصر فانا عندى كل الحانه واذا حبيته اهلا وسهلا قولى وانا ابعتها اليكى
واشكر لك هذه الدعاية الجميلة عن مدونتى

vetrinary يقول...

متشكر
انا فعلا كنت محتاجه الموسيقى دى
فى الوقت ده

Amyra يقول...

الأستاذ حسني سليمان

انا اللي سعيدة جدا جدا ان حضرتك شرفتني .....أنا فعلا بعشق الموسيقى بعشق الانسان البدائي و الحضاري لعنصر من كونه وكيانه....فهي كثيرا ما تمتزج معي و تحملني ...بالنسبة لطارق الناصر و الله مش عايزة ازعج حضرتك لكني سأكون في غاية السرور لو حضرتك بعثهلي
اما الموسيقى التي عندي ...فهي لمارسيل خليفة ..انا بعشق بالفعل مارسيل

العفو أستاذ حسني ..دي مش دعاية انا كتبت اللي انا حساه

تحياتي اليك

Amyra يقول...

vetrinary

أهلا بيك
العفو ....هي فعلا موسيقى نحتاجها

تحياتي