الخميس، 30 أوت 2007

أوحشتني يا بحر ....هذه السنة



هناك 26 تعليقًا:

altwati يقول...

ندى
صباح الخير
الصور من وهران أليس كذلك ؟
دائما كنت أردد هذا المقطع من أغنية/ الشاب خالد
" روحي ياوهران بالسلامة بالسلامة القلب إل كان يبغيك أني نكويه " من أغنية / ياوهران
أليس صحيحا هكذا ؟
تحياتي

هدى يقول...

انا كمان وحشني البحر قوي

شكل الصيف كان غيران من البحر السنادي فقرر انه يحرمنا منه

صباحك بحر

Amyra يقول...

محمد

صباح النور

الصورة التي فوق على أعلى السايد و الثانية في هذا البوست هما من وهران

(:

صحيح
فقط "أنا" نكويه

تحيات

Amyra يقول...

هدى

أنا عادة مش بحب المصيف عشان مبطقش الشمس بس السنة دي مقدرتش اروح فوحشني البحر جدااااا..روحت مرة واحدة و ساعة بس
):

صباحك ألوان
:)

Diala يقول...

و مش أي بحر هيدا البحر الأبيض المتوسط اللي ماشفت متله بحر...أنا كمان اشتقتله كتير

Amyra يقول...

ديالا

صباح الخير
(:

هو ما فيش أجمل من البحر المتوسط و ناسو و روايحو و نسايمو

الصباح كنت نشوف شريط عن "الكريت" و حسيت اني كنت في زيارة لبلد أعرفو

المتوسط هوية هو أيضا

إن شاء الله تروحي تشوفيه قريبا

انتي قولي يا رب
:)

عين ضيقة يقول...

البحر يأكل كل يوم أمنية


مبروك لصاحبتك على البيبى وعقبالك

سلام ياقمر

مـحـمـد مـفـيـد يقول...

صورك بديعه يا ندي

Reemo يقول...

تصدقى وحشنى أنا كمان يا نادو
مزرتوش أنا السنه دى خالص
"البحر ده مش ميه او موجه فوق صخره البحر ده أغنيه بسمعها ميت مره من تانى بيوحشنى ... البحر بيخطفنى"

:))
قبلاتى

carol 2002 يقول...

عارفة بئه أنا بقالى أكتر من خمس سنوات مش عارفة أسافر .. كل مرة بتشغل

نفسى أشوف البحر فى الواقع
مش صور :))
ربنا يسهل

جميل إنك بتفكرينى بيه كده
أصلى كنت مش واخدة بالى :))

تحياتى يا لوزة ;)

Ert3ashat يقول...

انا بحب منظر البحر بصراحه
بس مش بحب الرمله ولا الملح
اشوفوا من بعيد بس )

نتي عامله ايه
وحشتني يا بنت وهران :)

abderrahman يقول...

على السيرة : أنوي أن تكون لي زيارة قريبة إلى بحر الروم.. ياريت كان ينفع يكون معايا عشاق البحر كلهم في الزيارة دي
سألقى بزجاجة فيها رسالة تحية وأدعو الله ألا ترتد إلي مرة أخرى، والمرسل إليه شاطيء وهران
:)

Amyra يقول...

أسماء

يأكل فيخيف و يتجدد فيريح

الله يبارك فيكي
(:
و يكرم الجميع
(:

سلام يا جميلة

Amyra يقول...

ريم

أنا امبارح رحت لكن منزلتش بس نزهة بالسيارة


اه هو يخطف بالفعل
:)

(f)

Amyra يقول...

أستاذ مفيد

شكرا لك
:)

Amyra يقول...

كارولينا

5 سنيييييييين

كثير جداا

إن شاء الله تروحي قريبا
(:

تحياتي يا فنانة

Amyra يقول...

دكتور رعوشة

أنا بحب الرمل و الملح و اليووود لكن مش بحب الشمس
:(

I'm Ok :)
Miss U too little brother :)

Amyra يقول...

عبد الرحمن

كلما أقرى تعليقك ..ألاقي نفسي مبتسمة بابتسامة عريضة

U r a creative person who think differently :)

أظن أن تحيتك وصلت الى كل شواطىء وهران...و هي بدورها تحييك
:)

micheal يقول...

هههههههههه....أنا كمان بقالي كتيير مشفتهوش
:)
الحال من بعضه
تحياتي لكي

غير معرف يقول...

صباح الخير يا ندى

ازيك

حلوة أغنية أنغام الي انتي حاططاها

أنا بحب أنغام جدا

بس أنا كنت داخل علشان أحمل أغنية بيني وبينك لمارسيل

لو تقوليلي مكانها

سمعتيها من كاميليا جبران؟

أنا كن بسمعها من كاميليا ومكنتش أعرف إن فيه حد غناها تاني

أنا هاسمعها من مارسيل وأقارن مع منحاز من البدأ طبعا لسيدتي كاميليا جبران بس هاكون محايد وأقارن بموضوعية

يا ريت لو تكتبيلي لينك الأغنية

ويبقى شكرا جدا ليكي يا جميل

باي

مُزمُز

Amyra يقول...

مايكل

(:

إن شاء الله نقدر نروح السنة الجاية

:)

تحياتي

Amyra يقول...

مزمز

أهلا ميزو

أنا بخير الحمد لله
(:

أتمنى إنت كمان تكون بأحسن حال

بالنسبة للأغنية مفهمتش العنوان ...تقصد شجر البن؟

أكتبلي بعض الكلمات أعرفها

و أنا طبعا لا نزاع عندي على تفوق مارسيل حتى في الالقاء

(:
مستنية تقولي أكثر

مُزمُز يقول...

أنا أقصد أغنية شجر البن فعلا

اللي أنا بسمعها من كاميليا مسماة


بيني وبينك

أنا عارف انحيازك لمارسيل طبعا

لكن بالنسبة لي مارسيل في الغناء ليس كمارسيل الموسيقار أنا لا أحبه جدا كمغن وأعبتر على كل الأحوال أن كاميليا هي سيدة الغناء

ربما هذا رأيي الشخصي على الأقل

لكن إن سمعت الأغنية من كاميليا ستدركين مهارتها وصدقها وتفوق اللحن الذي غنت به بكل حياد

أنا آسف على اللخبطة اللي حصلت

مُزمُز يقول...

بالمناسبة

تعالي مدونتي الجديدة

نفس اللينك القديم

Amyra يقول...

أوك
حاضر معاذ

أنا كنت نزلت لينك لتحميل الأغنية من بوستين أو ثلاثة

المهم هو هنا

لكن للأسف اخر الملف معطوب

لو عايز تسمعها هي أيضا

سماع :هنا

أنا عارفة رأيك في الموسيقار ..أنا أحبه في كل ابداعاته
(:
للأسف مسمعتش الأغنية من كاميليا

Amyra يقول...

روحت و شفت و فرحت


سعيدة بجد بالرجوع

:)