الجمعة، 25 ماي 2007

I'm Singing in The Rain


Dancing TOoOoOoOoOoOoO!!!!!!!!!!






What a Talent!!!!






عندما اشاهد هذا الفيلم أستمتع ....هو فعلا من زمن ثان

:D


هناك 6 تعليقات:

tota يقول...

احنا فى زمن تانى اسرع بكتير من ايقاع خطوات رجلينا
زمن عجيب الموسيقى مش ماشية مع الرقصة الطبيعية او بنرقص على ايقاع ما ينفعش نرقص عليه علشان كده فى النهاية الرقصة اسوء ما يكون
هكذا هو زماننا
ازيك انتى بقى

سندباد يقول...

اعتقد ان كل حاجة زمان كانت احلي من دلقوتي

mahmoud يقول...

ازيك يا نجمة وهران
انا بحب افلام جين كيلى و استر ويليامز و الثنائى المذهل فريد استير و جنجر روجرز
بس الفيلم ده من كلاسيكيات السينيما و خد جوايز كتير و فعلا من زمن تانى
تحياتى

Amyra يقول...

توووووووووووووووووووتة

ازيك انتي؟؟
لوعلى السرعة معلش يا توتي الازمة في النكهة
وعندك حق الرقصة اسوأ ما يكون ...هو في رقص اصلا؟؟؟

المهم اننا اخيرا رجعنا نشوفك من ثاني ...على فكرة دخلت مدونتك من يومين و كنت عايزة اسيب تعليق لقيتك قافلة التعليقات
):
والاهم من كوووووووووول ده انك تكوني بخير

سلاااامااات
:)

Amyra يقول...

سندباد
ممكن ....هو نفس كلام جدتي و جدتي.....و اعتقادي انا الاخرى

بانتظار جيل الابداع

تحياتي لك

Amyra يقول...

Moody

اهلا اهلا مودي ...انا تمام الحمد لله ...ازيك انت؟

بالضبط هم في الاصل كانو راقصي برودواي عشان كدة ابدعو في السينما و كمان الفيلم كان في بداية السينما المتكلمة و بالفنية العالية دي

اه مفيش زي الكلاسيكيات طبعاا..انا قريت عندك في الارشيف اخر جملة قالتها سكارلت هوارا في ذهب مع الريح بيقولو اخر جملة قالها كلارك جيبل في الفيلم
had shocked
الناس ايامها من القسوة
؟؟؟؟؟؟

فعلا زمن غير زمننا

!!!!!!!!
انا بحب
gone with the wind
جداااا
الفيلم و الكتاب اكثر و كراك جيبل وااااو ..شخصية الكتاب بحذافيرها

معلش انت فتحت مواضيع بحبها فانا طولت شوية في الرد
((((:
تحياتي لك أيض