السبت، 19 أفريل 2008

بالأبيض









هناك 6 تعليقات:

مُزمُز يقول...

مبروك يا جميلة

الميعاد متى بالظبط؟

حتى أحتفل بك احتفالا موازيا على مدونتي

;)

مبرووووووك

هدى يقول...

مبروك باتساع فرح الأبيض

محض روح يقول...

مبرووووووووووووووووووك
:))))
ربنا يكملك على خير

tota يقول...

ندودة

انا غبت كتييير قوى بس لما رجعت لاقيت فستان ابيض وحاجات جميلة كده
انا لو كنت شوفت التدوينة دى من الصبح كنت قلتلك انتى صنعتى يومى النهاردة بس ده ما يمنعش انك فرحتينى جدا جدا
انا مش لاقية كلام يعبر وكلمة مبروك او الف مبروك مش كفاية بس ادعيلك ربنا يسعدك دايما ويخلى حياتك كلها هنا
احلى تحية

غير معرف يقول...

ما شاء الله ربنا يتمملك علي خير ويملا أيامك بالأبيض

Amyra يقول...

مرحبا بالأصدقاء
لا ادري

إن نشرت البوست استبشارا بعقد قراني القريب...لا أظن ذلك.... لكني فكرت في إهداء إلى الأنوثة الشامخة التي تُرى بالأبيض لا بالأسود




ميزو

سأقولك لك
:)

الله يبارك فيك



هدى

ربما هو ذلك الأبيض الذي تحدثنا أنا و إياك عنه
:) الله يبارك فيك


ديناااااااا

أنا عملتلك إضافة على الفايس
وصلت؟؟؟؟

الله يبارك فيك
:)



توتتتتتتتتييييييييييي
انتي بلسم
:)




كاميليا

شكرا لك على المرور و على المباركة الجميلة