الاثنين، 4 جوان 2007

عندما تكون قد عشت جلّ حياتك هكذا






هناك 12 تعليقًا:

carol 2002 يقول...

عارفه أكتر حاجه عجبانى عندك
ضمن حاجات كتير طبعا
سًرعتك فى إختيار الموضوع :)
و فى كل مره بتجيببى موضوع و صور و موسيقى أجمل من كل مره
بجد هايله .. ربنا يوفقك
تحياتى يا جميله إستمرى

Reemo يقول...

أعتقد انه آن أوان التغيير يا نادو
ولا يمكن علشان انا اللى حاساه بالتغيير شايفه ان الكل لازم يتغير ولا ايه :)))
مش عارفه
أنا بحب بجد ادخل عندك بحس براحه أوى
يارب يسعد كل أيامك يا حبى
محبتى

Amyra يقول...

كارول الجميلة

مرسي ليكي يا صديقتي ...انا بكتب احساسي اول بأول ....كل التدوينات وليدة لحظتها او يومها ....يا رب متطلع في دماغي اقفل المدونة زي اول مرة...هنا في جزء من تأريخي

مرسي على دعائك الجميل و انتي كمان دايما موفقة يا رب

مودتي

Amyra يقول...

ريمووووو

ان شاء الله

يا ريم يا حبيبتي انا لما اكون فرحانة مدخلشي ابدا اقرى او اعلق على تدوينة مكتئبة لكن انتي بجد طيبة

ربنا يفرحك دايما يا جميلة

مودتي

غير معرف يقول...

perfect choice masha Allah
I was blind reminded me of EMMA , Jane Austen..when she was totally deluded not knowing her heart, "faultless despite all faults" :)

linda يقول...

شعور قاتل ان تكتشف ذالك بعد كل هدا الوقت

وتكتشف ايضا ان الناس المحيطون بك قد إستمتعو بك عند هده الحالة

Amyra يقول...

ُُEpiiiiii

Thx my dear :)

u know i don't know my heart too!!!!

"faultless despite all faults"..... no body is perdect , prehaps i was dreaming one day to be .......But I could not and I can't hamdulilah and it's better now :)

Amyra يقول...

linda

أها... في ناس عن جد استمتعو و أنا لا أبرىء نفسي لكن عن جد في ناس السادية عندهم زياااااااادة

تحياتي يا صديقتي

أميرة البلطجية يقول...

حاسة بيكي
:)

Amyra يقول...

ميروو

عارفة يا جميلة
:)

نهى جمال يقول...

صورة ايد بتشق الحيطان

حاسانا احنا

جامدة أوي

لمين ديه ياندا

شكرا لكِ

Amyra يقول...

نهى جمال

أهلا بيكي نهى

للأسف معرفش لمين هي لكن اسمها: أمل

؟؟؟؟؟

صورتك في البروفيل جميلة جدااا

:)