الجمعة، 19 أكتوبر 2007

هناك 13 تعليقًا:

مُزمُز يقول...

حمدالله على السلامة يا ندى
وحشتينا جدا
يعني هو أنا أرجع وانتي تطفشي بسرعة كده؟
عموما نورتي العالم التدويني مرة أخرى يا جميلة

Amyra يقول...

ميزووووو

الله يسلمك معاذ
:)

Merci :)))

lol
اها هي كدة
((((:

منور بوجودك دااايما
يا رب تكون باحسن حال

عيد سعيييييييييييييييييد

Amyra يقول...

صباح النور ريموشكا
:))))

altwati يقول...

ندى
صباح الخير

نحن في الطفولة ، كل حياتنا سلطنة
أتمنى لك الخير والسعادة دائما
محمد

micheal يقول...

صباح السلطنه
ليييكي وحشه
تحياتي

Amyra يقول...

محمد

كم هي جميلة مشاعرنا الطفولية و نحن كبار

أقصد .. السعيدة منها


شكرا لك
(:

و أتمنى لك بدوري كل خير

موفق دايما

Amyra يقول...

صباح النوووووووووور مايكل

كلك ذوق

Merci :)

دمت بكل خير

dandana يقول...

كلنا يريد حكاية ويد تهدهده

غير معرف يقول...

هاحكيلك حكاية الشاطر حسن
:)

carol 2002 يقول...

يا ندا .. يا ندا
ممكن إذا وجدتى من يحكيلك حكايه
تحكيهالى انا بئه

علشان أتكيف انا
^_^

تحياتى يا نونو
;)

مُزمُز يقول...

مبتجيش ليه عندي؟

ابقي تعالي بقى

أنا مستني أهو

يللا باي

:))))

linda يقول...

وحشتينا

وين كل هالغيبة ياندى؟

بتمنى وقتك كلو يبقى بهالسلطنة

Amyra يقول...

دندنة

(:
كلنا نبحث عن الأمان
و عن حضن نرتاح فيه و نأمن منه أحيانا حتى من أنفسنا




يحي المصري

Merci
:))))



كارولينا

(((:
انتي تؤمري

سلامات



مزمز

حالااااااااااااا
(((:



ليندة

شكرا ليكي يا جميلة

ليكي وحشة انت أيضا

(((:

ان شاء الله ووقتك كله سلطنة ليندة


تحيات